Com enfocar eft?

Jo crec que en el cas del pes corporal hi han molts aspectes a treballar i com que no es pot fer eft. de forma molt general, sino que cal anar ,com a la metáfora del bosc, derribant arbres d'un a un, per poder veure l'horitzó, es necesari anar identificant aquests diferents aspectes del problema, desde els que comportan una emoció com els que provenen d'un hábit, un costum social, etc.

Per tant potser primer caldría fer una llista de totes les ocasions en que no controlem, per poder treballarles d'una a una.
Jo creo que en caso del peso corporal hay muchos aspectos a trabajar y como no se puede hacer eft. de forma general, sino que hay que, como en la metáfora del bosque, ir derribando los arboles de uno en uno, para poder ver el horizonte, hay que ir identificando los diferentes aspectos del problema, desde los que comportan una emoción como los que provienen de un habito, una costumbre social, etc.
Por tanto quizás primero sería necesario hacer una lista de todas las ocasiones en las que no controlamos, para poder trabajarlas una a una.

0 comentaris:


 

Blogger Template Sponsored by Top 10 Best Business Web Hosting Reviews